Photobucket

Friday, May 4, 2012

Pasrah Kehidupan..

Ya Allah..
hati ini terlalu sedih
kenapa hari-hariku
dihujani pelbagai ujian
ya..
jawapan sudah ada dalam kalamMU
tapi ya Allah..
haruskah aku bermuram durja..
aku ingin bahagia
walau dalam sakit
tapi tulus dari hati
aku rasa tidak mampu lagi
berterusan begini
adakah hampir sudah aku..
..dengan masa bahagia..??

Ya Allah..jadikan aku hamba yang sentiasa redha..
hamba yang sentiasa bergantung harap hanya padaMU..

sesungguhnya Ya Allah..hati ini terlalu pedih..

moga Kau ubatiNYA..kerna..hati ini milikMU...

***************

Ya Allah..sekiranya ini semua kifarah terhadap dosa dan kelalaianku..
aku pasrah..redha akan segala..
Ya Allah..sekiranya ini tanda peringatanMU padaku..
aku bersyukur kerana ini yang sentiasa ku pinta dariMU..
Ya Allah..sekiranya ini semua tanda cintaMU padaku..
tidak sabar kulewati hari-hariMU dgn penuh duri..

****************

tidak mampu rasanya aku berdiri..andai jauh dariMU....

Allah....

2 comments:

abu Huzaifah said...

بسم الله والحمدلله ولاحول ولاقوة الابالله
ياالله ! كورنياكن توفيق دان فنونجوق كفد همبا2مو.. اونتوق مميليه جالن2 كباءيقن ددونيا دان اخيرة

.:Insyirah:. said...

amin ya Rabbal'alamin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...